Umawiając psa na wizytę w salonie Beti Kołtuniarki właściciel akceptuję warunki niniejszego regulaminu.
- Rezerwację wizyt proszę dokonywać telefonicznie.
- Prosimy o jak najszybszą informację telefoniczną w przypadku spóźnienia się na umówioną wizytę.
- Wizytę można odwołać telefonicznie lub za pomocą sms.
- Obsługiwane są wyłącznie psy zdrowe, z aktualnym szczepieniem na wściekliznę. Podczas wizyt w salonie Klient powinien posiadać do wglądu książeczkę zdrowia
- Usługi wykonywane w salonie są bez podania jakichkolwiek środków farmakologicznych i przemocy wobec zwierząt. Nie przyjmujemy psów, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.
- Ceny usług dostosowywane są indywidualnie, po obejrzeniu pieska oraz ocenie jakiego nakładu pracy wymaga jego włos. Telefonicznie podajemy jedynie orientacyjny koszt, który może ulec zmianie
- Podczas umawiania terminu usługi w salonie, prosimy poinformować, jeżeli jest to pierwsza wizyta psiaka, w celu rezerwacji większej ilości czasu.
- Proszę nie karmić pupila bezpośrednio przed wizytą i zapewnić możliwość załatwienia się.
- W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty +100% za wizytę (100% usługi, która nie została wykonana).
- Po odbiór psa należy przyjść po uprzednim telefonie z salonu, odebrać powinna ta sama osoba, która przyprowadziła psa lub osoba przez nią wskazana. Nie wydajemy psa obcej osobie.
- Psom agresywnym zostaje założony kaganiec. W przypadku, gdy piesek nadal nie pozwala się opanować, mamy prawo odmówić dalszego wykonywania usługi.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy pies przyszedł na wizytę z pchłami i pobiera całą należną opłatę.
- W salonie pracujemy wyłącznie na profesjonalnym czystym i sterylnym sprzęcie, używając kosmetyków renomowanych firm.
- Podczas rezerwacji wizyty, obowiązkiem Klienta jest poinformowanie o złym stanie szaty psa (tj. kołtunach, filcu), co pozwoli zarezerwować odpowiednio większą ilość czasu.
- Rozczesywanie skołtunionej okrywy jest usługą dodatkowo płatną, cena ustalana jest indywidualnie na miejscu po obejrzeniu pieska. Nie rozczesuje psów agresywnych.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił.
- Właściciel ma obowiązek powiadomić groomera o wszelkich problemach zdrowotnych psa (np alergii, chorobach skórby, stanach lękowych itp) oraz przyjmowanych przez niego lekach padaczkę, chorobę serca.
- Dla bezpieczeństwa psa, ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje.
- Groomer nie ponosi odpowiedzialności ani nie opłaca kosztów leczenia psa niepowstałych w wyniku zabiegu.
- Wszelkie uwagi dotyczące usługi przyjmujemy w przeciągu 24 godzin.
- Wszelkie promocje, które organizowane są dla Klientów salonu (np. zbieranie pieczątek z każdej wizyty) dotyczą wyłącznie jednego psa i wykluczone jest łączenie podpisów z wizyt różnych Klientów.
- Informuję, że przy dokonywaniu zapisu nie posługujemy się Państwa imieniem ani nazwiskiem a jedynie imieniem psa. Numer telefonu, pozostawiony przez Państwa jest wykorzystywany jedynie jako kontakt do odbioru psa.
Salon ma prawo do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych
i reklamowych.