Umawiając psa na wizytę w salonie Beti Kołtuniarki  właściciel akceptuję warunki niniejszego regulaminu.

  1. Rezerwację wizyt proszę dokonywać telefonicznie.
  2. Prosimy o jak najszybszą informację telefoniczną w przypadku spóźnienia się na umówioną wizytę.
  3. Wizytę można odwołać telefonicznie lub za pomocą sms.
  4. Obsługiwane są wyłącznie psy zdrowe, z aktualnym szczepieniem na wściekliznę. Podczas wizyt w salonie Klient powinien posiadać do wglądu książeczkę zdrowia
  5. Usługi wykonywane w salonie są bez podania jakichkolwiek środków farmakologicznych i przemocy wobec zwierząt. Nie przyjmujemy psów, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.
  6. Ceny usług dostosowywane są indywidualnie, po obejrzeniu pieska oraz ocenie jakiego nakładu pracy wymaga jego włos. Telefonicznie podajemy jedynie orientacyjny koszt, który może ulec zmianie
  7. Podczas umawiania terminu usługi w salonie, prosimy poinformować, jeżeli jest to pierwsza wizyta psiaka, w celu rezerwacji większej ilości czasu.
  8. Proszę nie karmić pupila bezpośrednio przed wizytą i zapewnić możliwość załatwienia się.
  9. W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty +100% za wizytę (100% usługi, która nie została wykonana).
  10. Po odbiór psa należy przyjść po uprzednim telefonie z salonu, odebrać powinna ta sama osoba, która przyprowadziła psa lub osoba przez nią wskazana. Nie wydajemy psa obcej osobie.
  11. Psom agresywnym zostaje założony kaganiec. W przypadku, gdy piesek nadal nie pozwala się opanować, mamy prawo odmówić dalszego wykonywania usługi.
  12. Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy pies przyszedł na wizytę z pchłami i pobiera całą należną opłatę.
  13. W salonie pracujemy wyłącznie na profesjonalnym czystym i sterylnym sprzęcie, używając kosmetyków renomowanych firm.
  14. Podczas rezerwacji wizyty, obowiązkiem Klienta jest poinformowanie o złym stanie szaty psa (tj. kołtunach, filcu), co pozwoli zarezerwować odpowiednio większą ilość czasu.
  15. Rozczesywanie skołtunionej okrywy jest usługą dodatkowo płatną, cena ustalana jest indywidualnie na miejscu po obejrzeniu pieska. Nie rozczesuje psów agresywnych.
  16. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił.
  17. Właściciel ma obowiązek powiadomić groomera o wszelkich problemach zdrowotnych psa (np alergii, chorobach skórby, stanach lękowych itp) oraz przyjmowanych przez niego lekach padaczkę, chorobę serca.
  18. Dla bezpieczeństwa psa, ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje.
  19. Groomer nie ponosi odpowiedzialności ani nie opłaca kosztów leczenia psa niepowstałych w wyniku zabiegu.
  20. Wszelkie uwagi dotyczące usługi przyjmujemy w przeciągu 24 godzin.
  21. Wszelkie promocje, które organizowane są dla Klientów salonu (np. zbieranie pieczątek z każdej wizyty) dotyczą wyłącznie jednego psa i wykluczone jest łączenie podpisów z wizyt różnych Klientów.
  22. Informuję, że przy dokonywaniu zapisu nie posługujemy się Państwa imieniem ani nazwiskiem a jedynie imieniem psa. Numer telefonu, pozostawiony przez Państwa jest wykorzystywany jedynie jako kontakt do odbioru psa.

Salon ma prawo do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych
i reklamowych.